Alla inlägg under augusti 2009

Av Belinda - 30 augusti 2009 19:28

BLÄ! Känns bara så just nu !

Av Belinda - 28 augusti 2009 12:41

Ser att ja inte skrivit på ett tag ... Har inte haft nånting att skriva.. inte för att ja har de nu heller men ja har inget annat för mig . 


Nowalie och jag har vart sjuka/förkylda nu en vecka! Och jag börjar tröttna rejält på de .. 


Och jag förstår mig inte på vissa människor .. för ett tag sen så kände ja mig lite nere pga att en fd kompis gjort en grej .. så ja pratade me en kompis om detta o hur ja kände o sånna saker.. Nu ett par veckor senare så gör denna kompis precis likadant som den här fd kompisen hade gjort . Varför sitta o säga massa saker till mig o verka få mig på bättre humör o sedan gå o göra PRECIS samma sak !? Förstår liksom inte helt .. Kan man inte lita på nån jävel i denna stad!? Fått erbjudande att komma ner till Kalmar , Jag o Nowalie! Och det låter väääldigt lockande.. hade ja haft den ekonomin så hade ja åkt direkt..utan att tveka! Men ska kolla upp d billigaste o smidigaste alternativet o sen drar vi nog ett tag! Skulle vara så skönt. 


Vet inte hur ja ska orka få allt bra igen .. Det mesta verkar skita sig nu ! Speciellt det här med PENGAR! Finns nog inget ja hatar så mkt som pengar.

Dom flesta vet att ja inte hade råd med förra hyran.. fattades 1.500kr o ja kom överens med Pagoden om att betala in d innan den sista denna månad.. Nu har soc inte satt in några pengar åt mig så hur det ska gå det vet ja inte , har ju augusti hyran också på 4.015 kr.. Så vart i helvete ska ja få typ 5.500kr ifrån? Jag har inte råd att låna av nån.. Och jag känner mig så jävla värdelös som mamma också som inte kan fixa detta.. Vad händer fall ja blir tvungen att flytta? Tänker inte bo hemma hos mamma .. dom har d trångt o så ändå, då vill ja inte flytta in med mer grejer från mig o Nowalie. 


Har börjat fått cp drömmar! Det är så läskigt.. vill veta vad som betyder. 

Av Belinda - 21 augusti 2009 09:40

Skriv erat namn ALLA som läser bloggen ..

Av Belinda - 20 augusti 2009 18:49

Blev ingen klippning idag.. inga skor till Nowalie heller!

När hon vaknade imorse så va hon ännu snorigare o så va hon hes så då ville ja inte ha ut henne i onödan! Vi åkte o handlade me mamma o sen har vi vart hemma hela dan!

 Får se fall mamma kanske har lust att ta henne en stund imorron så man får fixa lite .. 


Hade velat hjälpt syster o dom att flytta i helgen , men har ingen barnvakt då heller =/. Känns lite dumt att inte hjälpa dom när dom behöver hjälp nu när dom hjälpte mig o lånade ut pengar när ja va helt luspank! =( .


Ååh va irriterad ja blir på vissa personer.. kan dom inte komma ihåg saker man säger på fyllan!? aja, skiter i d nu ! Han har ett barnbarn iallafall som han SA att han ville träffa men skiter i att svara när ja hör av mig.. då får de fan vara! Jäävla fyllesnack! Skiter i om det kommer fram till honom.. Orkar inte bry mig ett skit längre !!!


Va till apoteket idag på sjukhuset.. köpte nässpray o alvedon till Nowalie.. när ja ska gå därifrån så kommer Cicci, Dagge o lilla Nellie =) .. Ååh, hon va så liten ! och så söt ! :D Dom fick åka hem idag! O JAG va den första som fick se henne ! :D 

Av Belinda - 19 augusti 2009 20:24

Ååh, idag fick min kära barndomskompis Cicci sitt andra barn! :) Så Elias har blivit storebror till en liten Nellie på 3325 gr o 48 cm lång! :D .  Hörde lilltjejen skrika i bakgrunden när Cicci ringde o berättade att hon nu e ute :P O d må ja säga, den ungen kan skrika ;) . Ett stort grattis till Cicci o Dagge =) .


Funderar på att klippa mig imorron.. men vet inte hur =/ . Får inga förslag heller från någon.. d e lite trist! Men får väl se vad som hittas på !

Ska köpa ett par skor till Nowalie iallafall, misstänker att hennes gympaskor e för små .. måste kolla över detta med vinterskor också om dom passar eller om d också ska köpas senare..


Det va allt ja hade att skriva :)
 PussPuss!

Av Belinda - 16 augusti 2009 12:48

Mitt fel , Allt är mitt fel i denna värld verkar de som !

Trött ja blir på människor då !


Börjar känna mig väldigt konstig.. konstigt tryck i skallen , en jävla torrhosta som inte ger sig , vattniga ögon o snorig.. Är man påväg att bli sjuk? Så typist, Nowalie börjar dagis imorron igen så snart e hon säkert sjuk . Suck , pallar inte!


Gick o la mig vid 22 igår kväll.. vaknade 6.30 imorse pigg som en lärka.. Nowalie sov fortfarande o kom upp vid åtta hehe , fan inte ofta ja e uppe före damen!

började tvätta klockan 10 .. o nu känner ja att ja börjar bli extremt trött.. som sagt, mina ögon rinner! o tror d e huvudvärk på G också =/ SUCK !

Skulle ta av tyget från Nowalies vagn o tvätta d för d va otroligt skitit! Men när ja börjar pilla bort lite o så så märker ja att man ska SKRUVA bort skiten! Haha o ja har inga skkruvmejslar så ja fick gå över till grannen o be om en.. Hon hade ju nästan nyss vart in hit o bett om att få låna kaffe så :P .. Haha förästen , hoppas d gick att dricka kaffet.. stått ett tag öppnat i skåpet :P eftersom att ja inte dricker de ! Men ah, tvättade tyget iallafall och det blev jätte fint :) Så gott som ny ;) . 


Klockan fyra typ kommer Carola o barnen säkert o klipper nowalie.. =)


PussPuss!

Av Belinda - 15 augusti 2009 11:50

Jahaaa.. detta va ju konstigt! Mina bröst krymper =/ .. O ja har inte gått ner i vikt så d e inte pga d.. En hel jävla storlek har ja fått mindre.. 90D satt perfekt för inte alls så länge sen, Men såg nyligen att dom bh:na börjar bli mer o mer förstora..Mamma hitta en av mina bh:n hemma hos sig, som ja för övrigt använde då ja va gravid o väntade Nowalie.. hehe ja tog hem den fast ja TRODDE att den kommer ja aldrig få på mig eftersom att den va mindre.. ville ändå ha hem den för d va den BÄSTA!! Ah , hemma så provade ja den o den satt lika bra nu som då =) .. O d e 85C på den ! o ja har knäppet på innersta!    Haha mkt d blev skrivet om mina bröst/bh:n då! men ah ,väldigt konstigt tycker ja ! men d e bra, blir billigare för mig .. snart behöver ja inte spara pengar till en bröstförminskning.. dom sköter sig ju själva! Men hoppas det stannar upp innan ALLT e borta! Då e d inte skoj längre!


Ska fråga syster fall hon kan klippa Nowalie lite idag.. Hon ser ju knappt nånting längre, allt hår bara hänger i ögonen o hon vägrar ju ha hårspänne.. Ja har tur fall ja får sätta tofs på henne.. måste typ springa runt hela lägenheten innan tofsen e klar på skallen på henne :D .. Skit jobbigt! Såklart hon ska vara lite finare på måndag då hon är tillbaka på dagis ! undra hur jobbigt det kommer bli!? Hon lär ju ha glömt bort alla.. SUCK , Då blir d massa skrik o tårar =( . Alltid lika jobbigt att bara gå därifrån :/ FAST man har ju i bakhuvudet att hon blir tyst efter bara nån minut så d e skönt att veta . 


Idag har vi tvättid, ska kolla fall nowalie har nått att ta på sig på måndag eller om ja måste tvätta.. Har inte alls mkt tvätt så .. det ska kollas upp!


Nej palla detta.. känns bara usch idag!!!


PussPuss!

Av Belinda - 13 augusti 2009 21:41

Sitter och tittar runt på olika plastikoperationer! Och ja är så sjukt sugen på att göra de.. En bukoperation självklart!! Har setat o läst lite över priser o så .. fan 30.00-60.000 kr kostar de! O vart får man dom pengarna ifrån?

Usch , skäms verkligen ju :( . Hittade en bild på en tjej som hade ungefär likadan mage som ja har.. Fast min hänger ännu mera!! Det är självklart en före och efter bild.. o se hur BRAAA det blev!! Enjoy! Så jävla avundsjuk!!

Ovido - Quiz & Flashcards