Alla inlägg under februari 2011

Av Belinda - 27 februari 2011 10:07

1) - Jag är olyckligt kär.

2) - Jag har ungefär 16 "syskon" (Både från mamma o pappas sida).

3) - Jag vill operera mina bröst.

4) - Jag är bisexuell. 

5) - Jag har en väldigt stor hemlighet.

6) - Jag har tidigare sökt till både Big Brother och Ensam mamma söker.

7) - Jag har rökt sen jag va 14 år (10 år snart, OJ!)

8) - Jag verkligen HATAR fötter.

9) - Jag kände ingen kärlek alls till min dotter dom första 8 månaderna.

10) - Jag är mörkrädd.


Hehe Emma utmanade mig så ja va tydligen tvungen att skriva.. Men helvete va svårt det va! :D


Nu vill jag veta era bekännelser:

Sandra.Ulander

Cecilia.Karlström

Av Belinda - 26 februari 2011 18:18

  

Mitt älskade hjärta, Vad skulle jag vara utan dig? 

Av Belinda - 5 februari 2011 19:22
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Belinda - 4 februari 2011 20:52


Du är mitt allt,
  min dag min natt 
  utan dig finns inget alls. 
  Du är den som 
  skapade min värld. 
  vill endast ha dig 
 
  Vill glömma dig 
  men du är fast i mig. 
  Kan inte förstå 
  hur dåligt av kärlek 
  man kan må 
  Tårarna rinner 
  livets glöd försvinner. 
  Vill ha dig hos mig. 
  Men vet hur allt nu är. 
  Du är lycklig 
  men jag är olyckligt kär.

Du är mitt allt, min dag min natt

 utan dig finns inget alls. Du är den som skapade min värld.

   Vill endast ha dig. Vill glömma dig men du är fast i mig.

 Kan inte förstå hur dåligt av kärlek man kan må 
  Tårarna rinner livets glöd försvinner.   

Vill ha dig hos mig. Men vet hur allt nu är.

   Du är lycklig, och jag olyckligt kär.


Av Belinda - 1 februari 2011 12:33


Han var min att älska
  våra hjärtan fann varann. 
  Han fick mig att känna
  mig trygg i hans famn. 
  Han var den enda för mig
  men det tog för hastigt slut.
  Jag var vilse i dimman
  och hittar inte ut. 
  Skam och ånger 
  sköljer igenom min kropp,
  mitt hjärta brister 
  den säger snart stopp. 
  För att jag vill leva 
  som förut, 
  hålla om dig i min famn, 
  och att vi kan 
  älska med varann.
  Om du var min igen 
  Om jag var din igen

Han var min att älska våra hjärtan fann varann.   

Han fick mig att känna mig trygg i hans famn. 
Han var den enda för mig men det tog för hastigt slut.

Jag var vilse i dimman och hittar inte ut. 
Skam och ånger sköljer igenom min kropp, mitt hjärta brister

den säger snart stopp. 
För att jag vill leva som förut,  

hålla om dig i min famn,

och att vi kan älska med varann.

Om du var min igen

Om jag var din igen .

Kärleken va på högsta nivå .



Och Nej , denna va inte till någon speciell .. Bara en massa tankar! 


Ovido - Quiz & Flashcards