Alla inlägg under april 2011

Av Belinda - 29 april 2011 19:13

Finns inte så mkt att skriva.. Emma va här idag o hjälpte mig med att fixa iordning Nowalie´s rum.. Och fyfaaaasiken va snyggt det blev! :D 


         Hihi pluttan sover :P 

                       


Kanske inte dom bästa bilderna men det gick verkligen inte att få bättre :P .. Hoppas ni iallafall får en liten uppfattning om hur snyggt hennes rum blev! :D


Av Belinda - 18 april 2011 10:56

Jaa mycket har hänt sedans sist..


Kan börja med att tala om att ja fått tillbaka min älskade vän! Glädjen som fanns första gången ja träffade henne efter uppehållet som va går inte att beskriva! Kände sånt rus över att se henne så ja fick tårar i ögonen o va inte många sekunder ifrån att börja grina! Är så glad över detta ..


Har flyttat nu också.. eller ah, för 3 veckor sen :) Och trivs huuur bra som helst! Och Nowalie trivs också har jag märkt! Hon är tokig i katterna o vill umgås mer o mer med Tobias vilket känns skönt :) Så jag ser ljust på det här även om vi bor ihop som vänner bara ..


Nowalie har börjat träffa en Logoped för hennes tal .. har haft 1 besök bara hittils men mer kommer det bli då hon inte fick nån uppfattning om vad Nowalie kunde då hon va jätteblyg .. Men det blir bra!


Vad mer har hänt?


Kom och tänka på en sak igår.. 3 maj så är det 6 månader sen ja gjorde min abort! ett halvår! Shit va fort tiden går! Och en av anledningarna till att ja kom att tänka på detta va att pappan till de barnet har börjat höra av sig igen efter att ha ignorerat mig sedan dess! Asså VARFÖR? Har hört två versioner till de . .  Så just nu är jag väldigt fundersam o kluven. Och jag orkar inte må så igen som jag har gjort pga honom så ska försöka skita i honom totalt så mkt jag kan! Får se..


Ja just de, 3 maj fyller också min brorson hela 1 år också! :D Stora Maxen!


Ne nu har ja ingen aning om vad jag ska skriva sååå.. tjilevippen! :D

Ovido - Quiz & Flashcards