Alla inlägg under december 2010

Av Belinda - 31 december 2010 18:29

Jahaa.. sista dagen på år 2010! Vart mycket positiva OCH negativa händelser, Men det är väl så det ska vara antar jag.


Känner mig inte speciellt sugen på att skriva nånting.. då mina tankar har satt fart igen! jag saknar honom.. Jag älskar honom.. Vill verkligen inte leva utan honom! HUR SLUTAR JAG MED DETTA!?


mja, dessa tankar gör mig depp.. Han finns överallt, låtar påminner om honom! så ja, inte lätt!


men nu ska jag slänga skrutt i säng.. 


Gott nytt år !

Av Belinda - 30 december 2010 20:14

Total jäävla skit dag! Rena helvetet på jobbet o de slutade ju inte bra heller.. GAAAH! Men kommer en ny tjej den 10 januari som ska börja städa så jag blir av med det! Har absolut ingen lust att gå tillbaka dit! Frågan är om jag ska?


Imorron är de nyårsafton.. Vi skulle till Robin o Cicci, men nu är benjamin sjuk i feber så får se hur det blir. Nyktert iallafall... kanske tar nån cider bara för att! O ska vi inte till dom så sitter vi hemma - Jag och Nowalie! Kanske blir skönt de med!


Söndag ska jag följa med moster för hon ska visa hur städningen går till i Vallbyskola + Fritids! Ska städa där mellan 8-14 januari medans dom är o roar sig i Funäsdalen :P . Lite extra pengar är alltid välkommna!

Och sen på söndag kväll ska vi hem till storesyster o sova där för natten mellan söndag o måndag kommer dom hem från Vaasa-Finland så jag ska ha barnen! :) Saknar dom !


Ptja, mkt mer än så har jag väl inte att skriva.. 


Jooo, jag SAKNAR honom! Så jävla fruktansvärt hemskt mycket! Hur kan jag!?


Nej, slänga skrutt i säng för hon håller på o somnar här i soffan.


PussPuss!

Av Belinda - 29 december 2010 20:07

Jahaa... Woop Woop I´m back!


Ska ge detta bloggande ett sista försök :)


Idag har det inte hänt mkt .. vart hemma Heeeeela dan! Rätt skönt!


Känner mig lite depp... Vet inte vart jag ska ta vägen med alla dessa grejer som rör sig i mitt huvud! Hjärtat säger en sak medans hjärnan säger en annan! Borde verkligen finnas en OFF knapp!


Varför fastnar man alltid för FEL?  Varför dras man till dom? Jo för man är dum i huvudet och vill ha lite "bad boy" ! Varför!? Låter ju bara dumt .. *Suck*


Måste också bara skriva att en UNDERBAR människa har kommit in i mitt/vårat liv!.. Denna fantastiska människa har hittils inga dåliga sidor vad jag har märkt.. Nowalie älskar denna människa, vilket känns otroligt bra då jag trivs i sällskapet! Va väldigt länge sen man kände att man hade en sån bra vän som hon är :) . Och jaa Emma, detta är om dig :) Va bara tvungen att ha med dig i premiären av mitt bloggande ;) . Hoppas på livslång vänskap!


Tänkte ge mig nu .. Finns nästan bara depp i mitt huvud o de kan inte vara så kul att läsa såhär direkt.. Kommer ni få läsa om massor om senare säkert! Haha.. 


Puss och Kram och nyp i stjärten :)

Ovido - Quiz & Flashcards