Alla inlägg under juni 2010

Av Belinda - 24 juni 2010 23:41

Hellu :)

Länge sen man skrev här .. Men det är så att jag har verkligen fullt upp!


Som vissa vet så har ja börjat jobba.. Precis jobbat klart min FEMTE vecka som städtant i stadshuset :) Trivs huuuuuur bra som helst! Gillar verkligen människorna som ja jobbar med! Och måste faktist säga att ALLA är värda en andra chans! Vi va ju två som fick jobbet genom komunen .. o den andra tjejen som fick de har jag verkligen HATAT i många många år ! Har inge minne om varför egentligen .. Men herregud, Vi har så sjukt roligt! :D Fan va ja trivs med henne nu .. Så jag antar att allt ligger bakom o e glömt o förlåtet nu :P .

Anställda till den 23 November .. så lön i 6 månader! Klagar inte :) .

Men oj va ja får slita o stressa..


Mina vardagar ser typ ut såhär :

04.45 - Väckarklockan ringer.

05.00 - Går upp (snoozar 15 min)

Försöker få liv i Nowalie .. tar ett bra tag innan man får upp henne kan ja lova! Vilket gör morgonen mera stressig.

Gör iordning oss o ger Nowalie frukost o så vidare ..

05.50 - Går ut till cykeln o cyklar (från skiftinge) till slagsta (dagis).

06.15 - Dagis öppnar o vi står nästan o hänger på dörrhandtaget :P 

Sen bär det av från slagsta ner till stan på lilla biken ;)

ca 06.35 - Framme på jobbet.

Upp o byter om o börjar jobba..

15.00 - Slutar jobbet! Ner mot cykeln o cyklar till slagsta igen för o hämta Nowalie.. o sen till skiftinge igen !

Hem o fixa mat o äta .. göra iordning matlåda osv.. Leka/städa,

Bada Nowalie.

ca 19.00 - Lägga Nowalie.

ca 21.00 - Jag går o lägger mig, TOTALT SLUT!


Ptja .. hehe ungefär så ser våra dagar ut!


Känns som att ja inte har nå vidare viktigt att skriva .. haha .. va mest bara för att!


Midsommarafton imorron!

Alla vi ska vara ute i Sundbyholm hos moster med familj.. MASSA barn! O det kommer säkert bli hur kul som helst :)

Sen vet ja inte mer vad helgen bjuder på! Men fan va underbart det är att vara ledig! Helgerna uppskattas mkt mera nu än då man va arbetslös (Vilket kanske säger sig självt höhö).


Ne, Nu ska ja gå o krypa ner i sängen brevid min älskade underbara tjej! <3 Gosh va ja älskar henne!

Ovido - Quiz & Flashcards