Alla inlägg under mars 2011

Av Belinda - 17 mars 2011 17:40

Förstår inte .. jag kan bara inte förstå varför!? Varför säga en sak o sen gå o säga o lägga ut samma sak till en annan person?

Neej, detta handlar inte om en kille... utan om en tjej!  Som man trodde att man stog närmare än man tydligen gjorde.. Det hela är egentligen en skitgrej egentligen men jag blev besviken..Så mycket som du fått mig att tro att jag betyder mycket för dig känns nu FÖR MIG som rena skitsnacket! 

Varför dras jag alltid till besvikelse? 

Varför ska vi göra Belinda glad o lycklig? Hmm bra fråga ! Jaa, det är de verkligen .. Förstår inte vilket skit man hamnat i egentligen! Det är inte så konstigt att man inte VÅGAR satsa på varken vänskap eller kärleken.. såfort man börjar känna sig trygg o kanske t o m lite lycklig så skiter sig allting o man e nere på botten igen med det sämsta självförtroendet ever .. Blir så trött på mig själv. Varför lär jag mig aldrig!?  jaja .. skit samma! Det är som det är och så kommer det väl alltid att vara antar jag .. 

Av Belinda - 13 mars 2011 11:29

         ~ Bebis vecka 8 ~


4 månader har nu gått .. Vet att jag kommer få leva med den här smärtan livet ut!

Hade befunnit mig i vecka 27 idag =/ . Hade inte vart långt kvar .. 


Ständig smärta!



Av Belinda - 12 mars 2011 17:06

   

Nowalie Jacqueline Marlie Karlsson!

Finns inte ord till att beskriva hur mycke ja älskar dig . 


------------------------------------------------------------------

Kom inte på nånting att skriva ... ;)

Av Belinda - 10 mars 2011 19:27

Nu är det fasiken bara dagar kvar till flytten :) Och som jag längtar!

Men helvete va stressad man känner sig.

Skrutt åkte ju på en kraftig infektion i kroppen och är nu hemma t.o.m den 17 mars då hon äter pencilin. Och det är ju bara de att hon som bodde i lägenheten vi ska in i bor inte där längre, så hon har tagit dit en städfirma den 16 mars och den 17 har hon besiktning av lägenheten o sen får vi kanske komma in!! Vilket blir skitbra då Tobias ska opereras i slutet av denna månad så han kommer inte kunna flytta sina saker 1 april som vi EGENTLIGEN skulle ha flyttat. Så ptja, allt måste ske typ nu ! Hehe så man känner stressen och paniken komma! Och fasiken va man samlar på sig massa saker.. visst, vi flyttade hit när skrutt va 3 månader så såklart finns de en heldel saker sen då som ja bara har slängt in i förrådet eller skrubben, VART GÖR JAG AV MED ALLT!? De va lättare att flytta hit då ja bodde hemma innan :P Hihi ! Men aah, vore ju skönt om någon ERBJÖD sig att hjälpa till lite istället för att jag ska behöva BE om hjälp hela tiden .. men neej, får fixa detta själv antar jag.


Finns nog inte så mkt mer att skriva skulle ja tro :)


Puss och Kram och nyp i stjärten ;)


Bjuder på en bild av min vackra skapelse <3 


  

Av Belinda - 6 mars 2011 12:42

Min lilla skrutt är sjuk ..  hostar,snorar, matvägrar o dricker inte alls lika mkt som ja skulle vilja att hon gjorde.. har 39.5 i feber o ligger mest :( .. Min skrutta! Det va ju inte det lättaste precis att försöka ta tempen, fick tvångshålla henne i benen samtidigt som att försöka komma åt rumpan.. kändes inge vidare men va ju tvungen :( . Stark är hon också! Och eftersom att hon VÄGRAR ta alvedon och Bisolvon så blir de att blanda i iallafall alvedon i saft när hon äntligen vill ha lite då o då .. 


  

hon orkade sitta upp en stund iallafall .. 

Av Belinda - 5 mars 2011 18:29

  

                             Lite finare, Lite bättre :)

Av Belinda - 5 mars 2011 04:13

...känner mig så brutalt krossad!

Varför lyssnar jag inte på mig själv? Jag visste ju att de skulle bli såhär! Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan! Jag hade kommit såå långt :'( . 

Känns som att jag har gått sönder på nytt igen! VARFÖR!?   

Och blev att man grät ännu mer tårar för honom .. Ville inte , försökte verkligen stå emot.. men jag kunde inte längre.. de va bara in på toan o bryta ihop! Går inte att beskriva hur jag känner mig . Vet inte vart jag ska ta vägen nånstans. 

Ska ALDRIG mera ut på krogen .. ALDRIG! Det va just SÅHÄR jag inte ville må igen , o se vad som hände! Faaan! Han är inte värd detta , JAG VET! men vafan ska ja göra? Allt som finns inom mig då? 

När jag såg honom kliva innanför dörren så fick ja som en klump i magen .. det här ruset jag hade en gång i tiden.. Men det försvann lika fort.          

Den där blicken kommer finnas kvar länge för mig ... BLIR SÅ TRÖTT PÅ MIG SJÄLV :'( ! Jag kommer behöva hjälp snart.. jag är seriös, jag klarar snart inte av det här längre!

Allt är bara så fel :( . 

Av Belinda - 3 mars 2011 21:48

Känns som att ja bloggat för en hel vecka idag ! hehe men finns inte så mkt annat o göra!


Imorgon är det äntligen fredag! Conny (mammas kille) ska ha fest hos dom för han fyller år .. 43 år om ja minns rätt :P . Och jag har för engångsskull BARNVAKT då nånting är :) Nowalie ska sova hos sin farmor för första gången sen hon va bebis.. Och jag håller hårt i mina tummar att det kommer gå galant! :)

Sen får man se om det blir krogen eller inte .. Har en känsla i magen om att ja INTE vill ut på krogen =/ Eller jo, jag vill ut för att träffa folk o så.. men bara tanken på att HAN kan vara ute får min mage att vända sig utochin! Det har gått ett tag nu sen ja såg honom.. och jag VILL verkligen inte träffa eller se honom! Har mått så dåligt och vill inte ner dit igen! Hoppet o drömmen finns fortfarande kvar, att han en dag hör av sig! Innerst inne vet ja att det aldrig kommer hända.. men ändå, samtidigt vill ja att han gör de, Fan ja mådde så bra i hans närhet.. Hur kunde ja vara så dum o låta de gå så långt som att ja fick mer o mer känslor? Varför stoppa ja mig inte när ja insåg hur långt de hade gått? Neee men en abort fick bli vårat "hejdå" typ .. Känns så jäävla pissigt! Om man ändå kunde vrida tillbaka tiden så hade ja gjort vissa saker ogjorda! :( . Men ah, det visar sig imorgon hur ja gör..


Ska även passa på att packa lite nu i helgen .. nu är det fasiken inte långt kvar till flytten, och jag längtar! =)


Nu blir det Big brother o sen sova ..

Ovido - Quiz & Flashcards