Alla inlägg under maj 2010

Av Belinda - 22 maj 2010 23:53

Kollade runt på youtube ... o på nått jäävla vänster kom allt som finns om Johanna där fram .. Går ju inte att slita sig! Varför plågar man sig själv genom att titta på de?! :( Ser fortfarande bilden framför mig då vi gick fram till kistan för att säga hej då :'( .. Dom från bårhuset hade sagt att du va så fin o att det såg ut som att du sov.. DOM LJÖG! :(  Hade inte alls ställt in mig på att se de vi fick se! Det såg inte alls ut som dig Johanna :( ! Varför säger dom en sån sak!?

 

Det har snart gått 1 år sen du försvann.. Känns fortfarande overkligt!

Ah nej , ja förstår fortfarande inte.. Klarar inte att ta bort tidnings o dödsannonsen från kylskåpet.. Vill, men klarar det inte! =/ .


Saknar dig Johanna Karlsson!

Av Belinda - 4 maj 2010 10:11

Igår kväll klockan 22.25 fick min storebror o hans tjej sin andra son :)  Max ska bebben heta =) .. Äntligen är han här! Som vi har längtat hehe ... Så ja har blivit faster igen! Mysigt med en bebis..


Jahapp, det har vart Valborg, kvällen började bra! men sen blev det strul o så då min mamma åkte upp till akuten o blev sedan inlagd. Men det gick bra iallalfall.. Allt löste sig.

Igår fick min kära mamma komma hem från sjukhuset, Skönt! Hoppas på att hon ska bli bättre snart!


Va ju tal om förut att jag va sugen på att klippa mig så jag blev korthårig.. Är fortfarande väldigt sugen på de, men jag skulle nog ångra mig SJUKT mycke fall ja gjorde de.. och mitt hår växer så långsamt så d skulle ta evigheter innan ja fick de långt igen .. Så nej , ingen klippning för mig :) . 


Jag är så nyfiken på vad det är jag känner .. har träffat nån nu ett tag, endel av mig är jätteintresserad o jag saknar den här personen på nått sätt varje gång vi är ifrån varandra.. men ändå känner ja att den här personen kanske inte skulle funka me mig? men, vem funkar egentligen me mig? hehe så svårt .. men ah, får väl se vad som händer :) . Intressant är det iallafall!


Har ingen aning om vad jag ska skriva nu .. så nu får de vara nog ! :)


Puss o Kram o nyp i stjärten :P haha skoja ! 

Ovido - Quiz & Flashcards